Van der Linden Marketing/Marktonderzoek Omzetvergroting, nieuwe producten, nieuwe afzetmarkten, toenemende concurrentie, afzetstrategie, reclamestrategie. Zomaar even probleemgebieden binnen de bedrijfsvoering waarmee iedere onderneming te maken heeft. Het antwoord hierop is beslissend voor een al dan niet sterke marktpositie. Marketing, het markt- of klantgericht denken geeft de juiste
oplossing voor bovenstaande problemen. Van der Linden Marketing/Marktonderzoek beheerst alle facetten binnen de marketingspecialisatie tot in de vingertoppen. De brede branche-ervaring en expertise maken ons inzetbaar voor de meest uiteenlopende produkt- en dienstengebieden. Alle uitgevoerde opdrachten resulteren in bruikbare en practische adviezen, aangeleverd in de vorm van handleidingen.
Hoe gaan we voor u te werk? Binnen onze bureauformule werken wij volgens het volgende 5-stappenplan:
De aanpak van uw probleemstelling (onze opdrachtformulering) loopt eveneens volgens een 5-stappenplan: Na het verzamelen, analyseren en interpreteren van alle
relevante informatie zetten we voor u een sluiten aktie-plan op met
doelstelling(en). Tijdens de uitvoering is een regelmatige controle
op het planmatig verloop aan te raden. Verloopt deze niet naar wens?
Dan is bijsturing snel en eenvoudig altijd mogelijk. Bent u niet in
de gelegenheid deze controle en uitvoering zelf uit te voeren? Ook
op dit traject zijn wij voor uw bedrijf inzetbaar. Waarin resulteert voor u onze samenwerking? Onze marktonderzoekrapporten geven u een diepgaand
inzicht in uw afzetmarkt. Zowel wat betreft de omvang als de
activiteiten. de rapportage is een garantie voor het gefundeerd
bepalen van uw afzetstrategie. Onze marketingadviezen worden u
aangeboden in de vorm van een handleiding. Hiermee pakt u de
marktbenadering van uw produkten/diensten gestructureerd
aan. Een ander aspect voor een succesvolle benadering van uw
markt vormen onze marketing services. Tijdens de uitvoering hiervan
fungeren wij als het ware als een afdeling binnen uw bedrijf. |